maanantai 22. helmikuuta 2016

Kuntokevät jatkuu

Mä oon unohtanut täysin kirjoittaa kuntoviikon menokohdat! Rehellisyyden nimissä täytyy myöntää, että välillä on tullut mieleen, mutta kaiken tekemisen ohella oon siirtänyt sen myöhemmäksi ihan näköjään kahdella viikolla.

Nyt en oo mittaillut, enkä mittaakkaan, kuin vasta seuraavana viikonloppuna, tai maanantaina - sillä nyt on ollut sen verran ruokaisat viikonloput että meikän motivaatio tippuu niin kovaa lattiaan, että ääni kuuluu jos nyt totean ettei oo tullut edistystä.

Tänään tulee mukaan viimeinen 30-haaste ja sen jälkeen mennään vaan joka viikko päivällä ylöspäin näissä mukana olevissa haasteissa.

Mun oma favorite on arm - haaste, sillä viikon jälkeen tunnen jo hauiksen ja pystyin jopa punnertamaan kunnolla sunnuntaina (alku viikon punnerruksille ois joku vaan nauranut). Sen lisäksi mun allikaverit ei enää hytky omassa tahdissaan vaan on selkeästi jo enemmänkin mukana menossa samassa rytmissä mun kanssa.

TÄLLÄ VIIKOLLA:


Tää on vielä ihan semisti iisi, joten eiköhän se tälläkin viikolla mee hammasta purematta. 

päivä 5.


Tästä mennään päivää 6 - ja ainoa mikä laittaa tosissaan töihin on noi perusvatsat. Meikäläinen meinaa ottaa vähän käsillä vauhtia ylös tullessa. Frendit pyörimään ja hampaat yhteen. 


Tää on ihan uus juttu eli päivä 1! Aika samoja kuin tightissakin.


<3 ah. päivä 2.


Tää on hel-vet-ti. Mä en tiedä miks mun jalat ei ollenkaan totu tähän. nyt lähtee vielä toi kolmannen päivän 30 sekunttia ja 20:kin on jo persele.


Tässä totesin, että kello helvettiin ja sitten kun tuntuu että oisko mennyt jo aika niin sitten vilkaistaan. Jos kelloa tykkää tuijotella niin tulee bussin odotusefekti. Minuutti on loppumaton.

Päivä 9.

1 kommentti:

  1. Jooh, Ullan kävi sama... tulokset vähän otti pakkia niin kuulu kyllä hemmetin hyvin kun masis pamahti lattiaan :(

    VastaaPoista