torstai 8. syyskuuta 2016

Kaikki cool.

Nyt on taas vähän jääny, joten tehdään pieni lähi-historia kertaus.

Veenivee aloitti koulun - jonka seurauksena se on ruvennut käyttämään sanoja "himas" ja "mulkku"(?) myöskin sen suureen viisauteen sisältyvä näsä on saanut ihan uudet mittasuhteet. Sil menee ihan ok, vaik läksyt se tekeeki mukamas heti koulun jälkeen koulun portailla. En pure enkä varsinkaan niele.

Emilillä sen sijaan on sen verran vauhti päällä, ettei sen jalat pysy menossa ollenkaan mukana. Sellanen lievä etukeno on tuttu asento, kun sillä on kikatukseltaan kiire paikasta toiseen. Sen lisäks se on keksiny, että äiti on kiva herättää aamulla heittämällä tavaroita otsaan (tästä taidosta ois ehkä hyötyä jossain pallopelissä). Tuota mainittua heittotaitoa se käyttää myös veljensä Veeniveen ärsyttämiseen. Sit se on kans tosi haka ihan vaan siinä, että kun se haluu jotain niin se itkasee pari kertaa kunnes saa sen. Äitiinsä tullu - mun rakas. Pus!

Sit mulla on pyöriny tääl nurkissa semmonen ukko, kuka on tällä hetkellä hakemassa jäätelöä(Ben&Jerry!!!!<3), joten mä päätin pitkästä aikaa avata tän blogitouhun.
Se on välillä vähän semmonen samanlainen kun mä(paitsi mä en oo enää sellanen, mul ei riitä aika siihen, tai sit se johtuu siitä et tajusin et kuvittelen kaiken ite vaan), että se kuvittelee että sillä on ties mitä tauteja. Viimeks sillä oli munasarjasyöpä, mikä on kyllä miehellä sitten tosi vakava sairaus. Sille jutulle mä kyllä vähän nauroin, vaikka välillä tekis mieli tunkea omat korvat täyteen popcornia. Mut en mä kuitenkaan tunge, ku mun tehtävä on googlata sille kaikki taudit mitä sil EI oo. Se sentään hakee mulle suklaata ja jätskii jos haluun.

Me lopetettiin sen kanssa yhdessä tupakointi - ja se on joutunu kuuntelee kolme päivää mun kiukuttelua. Sen mä vaan sanon, että siinä on maailman kärsivällisin miesihminen, vähänku räyhäis kasalle kiviä, mutta ne ei sentään sano sen jälkeen kun oon kiukutellu ja vittuillu niille niin pitkään että tulee itsellekkin itku - että mä oon ihana ja että ne rakastaa mua. Toi sanoo.
Se rakastaa mua ja hakee mulle jätskiä.

Kaikki on tosi jee.




Ps, meijän Kissa on instassa nimellä Blacat11, et sen 
toilailui voi kans joku käyä seuraa. 
On siel käärmeitäki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti