torstai 11. kesäkuuta 2015

Lapsen suusta osa 1

Aina välillä lapsilta tulee ärrimurrien sijaan hauskoja juttuja mitkä pistää ihmettelemään ajatusten kulkua, sekä tuota nopeaa kasvuvauhtia. Tänään päätin, että kirjoitan ne ylös - TÄNNE!

Veeni ja hänen kaverinsa Renni ryövärinpoika olivat todenneet eilen, että mä olen ihan natsi, joten Renni viisaana poikana ehdotti, että; "hypnotisoidaan sun äiti!" Tänään Veeni sitten hieman huolissaan totesi, että;


"Äiti, älä ikinä katso hypnoosivideoita sun koneelta"
 "Miks?"
"Ettet sä joutuis hypnoosiin"
"Miks mä en saa joutua hypnoosiin?"
"Ku sit mä joudun määrää täällä enkä mä haluu"
"Mikset sä halua määrätä? Eiks se ois just kivaa?"
"No kyl mä sillee tavallaa haluun mut sit taas ku on niit kaikkii laskui ja muita ja mä en oikee sillee tiiä et millon niitä pitää tehä ja sillee kaikkee"
"Hahahahahahaa okei"
"Nii ni älä mee hypnoosiin"
Onneks mun lapsellani ei oo mikään kiire aikuistua!

Sen sijaan sen arvomaailmasta tän päiväisen laskuvarjohyppääjä-leikin myötä olen vähän huolissani;

"AAAAA(karjuntaa) KAIKKI RAKASTUU TÄHÄN AAAA"
"Miks kaikki rakastuu siihen?" 
"AAAAAA TÄL ON NIIN ISOT LIHAKSET AAAAA NYT KAIKKI PYÖRTYY VAA TÄLLEE AAAAA" 


2 kommenttia:

  1. Hahahaah huippuja lausahduksia! :DD Lapsilta kuulee aina parhaat jutut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ne tulee kyllä niin aidosti ja yksinkertaisesti ilman turhaa dramatiikkaa :D <3

      Poista